Tajlil SaderKonandegan 61تورکمن نیوز- اجتماعی: استاندار گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون افزایش ۳۰ درصدی صادرات از استان گلستان به بازارهای هدف را شاهد بوده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، حسن صادقلو در همایش تجلیل از صادرکنندگان استان گلستان اظهار داشت: ادبیات دولت همراهی با صادرکنندگان است و پیگیری مصوبات و انشاهایی به داخل و خارج، دغدغه سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان است.

وی افزود: در تشکیل جلسات، مصوبات و اجرای آن، گلستان سومین استان کشور است و تاکنون 70 مصوبه داشته که امیدواریم همه آن‌ها به نتیجه رسیده و رویکرد ما به‌طرف سهل‌سازی برای تولیدکنندگان و سخت‌گیری به اراده دولتی بوده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: در سال گذشته 37درصد افزایش صادرات به نسبت مدت مشابه سال قبل آن داشتیم و امسال نیز تاکنون 30 درصد افزایش صادرات را شاهد بودیم که پیش‌بینی ما رقم بالاتر از این است.

به گفته وی، صادرکنندگان استان باید اتاق فکر تشکیل داده و به‌نظر می‌رسد در نقشه جامع صادرات استان در شرایط پساتحریم خلأ داریم.

صادقلو گفت: گلستان بستر اولیه برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان را ایجاد کرده و توانستیم در دو سال دولت تدبیر و امید 4هزار و 500پروژه چه به‌صورت خصوصی چه دولتی افتتاح کرده و در همین مدت یک‌هزار و 700میلیارد تومان نیز در این بخش سرمایه‌گذاری شده است.

وی اظهار داشت: 32 پروژه طرح تحول‌زا را برای استان تعریف کردیم که تاکنون بعضی از آن‌ها به نتیجه رسیده و با توجه به اینکه منطقه آزاد تجاری نیز در استان احداث می‌شود 6 فعالیت اساسی نیز در این بخش در نظر گرفته‌شده است./تسنیم

http://www.turkmensnews.com/

برای دیدن گزارش تصویری همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر استان گلستان اینجا کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط:

پیش‌بینی بازار مسکن/حجم معاملات مسکن در خرداد افزایش می‌یابد

کرایه تاکسی و تاکسی تلفنی در گنبد از 10 تا 14 درصد افزایش یا

ضرورت سدسازی در گلستان از نگاه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای است

۳۵ درصد ظرفیت سدهای گلستان تکمیل شده است

رئیس جمهوری ترکمنستان، این بار در نقش یک کماندو ظاهر شد

فرسودگی 60 درصد مدارس استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram