polis 01تورکمن نیوز- اجتماعی: گروه استان‌ها- فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: مهمترين هدف هفته ناجا جلب مشاركت‌هاي مردمي، اعتماد عمومي و در نتيجه ارتقاي سرمايه اجتماعي، افزايش احساس امنيت و آرامش در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز،  سردار سيدمحمود ميرفيضي در نشست خبري با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان كه به مناسبت تشريح برنامه‌هاي هفته ناجا برگزار شد، اظهار كرد: شعار هفته ناجا شالوده فعاليت‌هاي پليس در طول يك سال است.

وي با اشاره به اينكه شعار هفته ناجا سال جاري «اقتدار پليس، همدلي و همزباني، امنيت و آرامش» نامگذاري شده است، گفت: عنصر اصلي اقتدار پليس، كارآمدي است و اقتدار پليس به معني پاسخگو بودن به نيازها و مطالبات مردم است.

فرمانده انتظامي استان گلستان خاطرنشان كرد: ما اقتدار را نوعي نفوذ كلام بين مردم مي‌دانيم و معتقديم اقتدار پليس در نتيجه حمايت مردم از پليس و اطمينان مردم از عملكرد خادمان خود در نيروي انتظامي است.

 

تاكيد بر حل معضلات و مشكلات با رويكرد اجتماعي پليس

سردار ميرفيضي اضافه كرد: پليس اسلامي بايد امين، خدمتگذار و پاسخگوي نيازهاي مردم باشد.

وي با تاكيد بر اينكه اقتدار پليس بايد باعث افزايش احساس امنيت در جامعه شود، افزود: ما معتقديم اقتدار پليس متوجه تبهكاران و قانون‌گريزان است و آنچه كه متوجه مردم قانونمدار خواهد شد، رحمت و محب پليس است.

 

فرمانده انتظامي استان گلستان تصريح كرد: پليس به دنبال اين است كه موضوعات را از طريق راهكارهاي اجتماعي حل كند و حتي ما به دنبال اين هستيم كه مسائل امنيتي را نيز با ابزار اجتماعي حل كنيم.

 

سردار ميرفيضي با تاكيد بر تاثير مشاركت اجتماعي در حل معضلات جامعه، گفت: مردم به عنوان مهمترين سرمايه اجتماعي پليس محسوب مي‌شوند و از سوي ديگر نقش مشاركت عمومي در تامين نظم و امنيت از اهميت بالايي برخوردار است.

 

اقتدار پليس در اعتماد عمومي و مشاركت عمومي است

وي بيان كرد: اقتدار پليس در سلاح، تاسيسات و امكانات نيست بلكه ما معتقديم نيروي معنوي و خدمت‌رساني به مردم، اعتماد عمومي به پليس و مشاركت اجتماعي در تامين نظم و امنيت، بخش مهم و اصلي اقتدار پليس است.

فرمانده انتظامي استان گلستان با تاكيد بر ايجاد وحدت و همدلي بين دولت و مليت اظهار كرد: پليس به عنوان بخشي از بدنه حاكميت و يكي از نهادهايي كه بيشترين ارتباط را با مردم دارد، با تمام توان تلاش مي‌كند تا با ايجاد نظم و امنيت و ايجاد زمينه پيشرفت در جامعه، در راستاي همدلي و همزباني ملت و دولت گام بر دارد.

سردار ميرفيضي افزود: مهمترين هدف هفته ناجا جلب مشاركت‌هاي مردمي، اعتماد عمومي و در نتيجه ارتقاي سرمايه اجتماعي، افزايش احساس امنيت و آرامش در جامعه است.

وي متذكر شد: نيروي انتظامي با اجراي برنامه‌هاي هفته ناجا و نمايش توانمندي‌ها و دستاوردهاي اجتماعي خود، به دنبال اين است تا با ايفاي نقش معلم اجتماعي در جامعه، اثبات كند كه اگر مي‌گوييم مردم سرمايه اجتماعي پليس است، اين موضوع را به عنوان يك اصل در ماموريت‌ها به اجراء مي‌گذاريم.

 

اجراي 100 برنامه متنوع هفته ناجا در گلستان

فرمانده انتظامي استان گلستان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اجراي برنامه‌هاي هفته ناجا در استان گلستان به تشريح اين برنامه‌ها پرداخت و گفت: ديدار با نماينده ولي‌فقيه، حضور در نماز جمعه در روز پنجشنبه و جمعه، آغازگر برنامه‌هاي هفته ناجا در استان گلستان خواهد بود.

سردار ميرفيضي تاكيد كرد: در روز شنبه مورخ يازدهم مهرماه جاري اجراي مراسم صبحگاه مشترك انتظامي استان گلستان مراسم افتتاح هفته ناجا در استان خواهد بود.

وي بيان كرد: افتتاح نمايشگاه فضاي مجازي و آموزش همگاني، ملاقات چهره به چهره فرماندهان و مسئولان انتظامي با مردم، حضور فرماندهان و مسئولان انتظامي استان در صدا و سيماي استان، حضور كارشناسان انتظامي و مشاوران و مددكاران در مدارس، مساجد و محلات، از ديگر برنامه‌هاي مهم در نخستين روز هفته ناجا در استان است.

فرمانده انتظامي استان گلستان اجراي رالي اتوموبيل‌راني خانوادگي و دوچرخه‌سواري، اجراي همايش طلايه‌داران فرهنگ در روز يكشنبه، راه‌اندازي شهرك آموزش ترافيك، نشست تخصصي و هم‌انديشي فرماندهان و روساي كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها با شوراي اسلامي، ائمه جمعه و جماعات و اجراي برنامه تئاتر درماني با موضوع آسيب‌هاي اجتماعي در مدارس در روز دوشنبه از ديگر برنامه‌هاي اجرايي اين هفته است.

 

تجليل از شوراي معتمد پليس و خيرين امنيت در گلستان

سردار ميرفيضي متذكر شد: همايش تجليل از شوراي معتمد پليس و خيرين امنيت، برگزاري نشست‌هاي تعاملي با دستگاه‌هاي دولتي و سازمان‌هاي مردم نهاد، برگزاري نشست‌هاي علمي و تخصصي صدا و سيما و دانشگاه در روز سه‌شنبه از ديگر برنامه‌هاي مهم هفته ناجا است.

وي خاطرنشان كرد: برگزاري مراسم قرائت پيام مهر، اجراي طرح مردم ياري وخدمات درماني در شهرستانهاي محروم و مرزي، نشست بانمايندگان مجلس شوراي اسلامي، مقامات قضائي و بازديد قضات از اماكن انتظامي، نشست تخصصي با مشاورين اموربانوان سازمانها ودانشگاههاي دولتي، نشست تعاملي با مسئولين استان در دستگاه‌ها وسازمان‌هاي محافظت شونده، راه اندازي اتوبوس پيشگيري ازوقوع جرم وآسيب هاي اجتماعي و همايش هم انديشي پليس با اصناف در روز چهارشنبه اجراء خواهد شد.

سردار ميرفيضي گفت: كوه پيمايي كاركنان و غبار روبي و عطر افشاني گلزار شهدا و برپايي ايستگاه صلواتي در روز پنجشنبه، همايش پياده‌روي خانوادگي كاركنان و بازنشستگان و برگزاري مسابقه دوچرخه سواري فرزندان كاركنان ناجا در روز جمعه پايان‌بخش برنامه‌هاي هفته ناجا در استان گلستان خواهد بود.

وي در پايان ابراز كرد: در اين هفته بيش از 100 برنامه متنوع و مختلف با محوريت مشاركت عمومي و آموزش همگاني در استان گلستان به اجراء گذاشته خواهد شد./ پایگاه خبری نیروی انتظامی کشور

 

http://turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

آغازمسابقات والیبال بانوان امیدهای کشور در گرگان

یک میلیون نفر متقاصی حج در نوبت هستند

بیش از 40 هزار نفر دست‌اندر کار برگزاری انتخابات در گلستان ه

مرگ مرد گلستانی در پی برخورد با قطار

شهردار جدید بندرترکمن، فرصت‌ها و تهدید‌ها

هفته سیزدهم کورس اسبدوانی پاییزه گنبد برگزار شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram