jalal Iri01 Copyتورکمن نیوز - نشست خبری مهندس جلال ایری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان به مناسبت روز خبرنگار در گرگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، شامگاه چهارشنبه، در نشست خبری با حضور رسانه های استان، گفت: رویکرد ما در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان قانونگرایی، شفافیت و اعتماد سازی است.

وی با اعلام این مطلب افزود: اعضای سازمان حق دارند از عملکرد هیات مدیره و ارکان سازمان مطلع باشند.

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا حقوق مهندسان با توجه به شرایط فعلی جامعه تضییع نشود.

ایری اضافه کرد: تمام سعی ما این است بتوانیم با ارائه علل متقن و اعتماد سازی در متن جامعه هم در راستای اعتماد سازی در جامعه گام برداریم و هم بتوانیم کیفیت ساخت و ساز را بهبود بخشیم.  

وی در بخشی دیگر از صحبتهایش با اشاره به عملکرد هیات مدیره دوره ششم، وضع فعلی نظام مهندسی ساختمان گلستان نوعی دوران گذر ارزیابی کرد و گفت: ویژگی اصلی فعالیت دوره ششم نسبت به دوره های قبل این است که سعی کردیم کارهای سازمان از حالت سنتی به سیستمی تبدیل شود و سیستم ارجاع نظارت یکی از آنهاست.

ایری تاکید کرد: باید به این موشوع اشاره داشت که با هر تغییری احتمال وجود بحران وجود دارد.

رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان در ادامه افزود: باید همه مهندسان، دستگاه های اجرایی ذیربط کمک کنند تا سازمان از این مرحله گذر عبور کند.

وی بیان کرد: مجریان ذیصلاح یک قانون است و باید شرایط اجرای آن فراهم شود. باید سعی داشت در آرامش و به دور از جنجال و حاشیه به حل مشکلات پرداخت.

وی بیان کرد: من به تنهایی نمی توانم ناجی همه مشکلات سازمان باشم بلکه برای رسیدن به این هدف بزرگ به همدلی و همیاری اعضا و همکاران نیازمندم.

عبدالجلال ایری افزود: تغییر ساختاری تنشهای را به وجود آورد اما این مشکلات نباید به حوزه کاری و فعالیت پرسنل سازمان ورود پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

هفت مدرسه تازه تاسیس گنبدکاووس تجهیزات اداری، میز و صندلی ند

دو اولویت مهم امسال دولت رونق تولید و ایجاد اشتغال

دیدار نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان از خانواده‌های جانب

اسکیت بازان و آلیش کاران گلستان در اردو و ترکیب تیم‌های ملی

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان برگزا

اعضای شوراهای شهرهای بندرگز و نوکنده مشخص شدند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram