vaezi 5tاخبار اجتماعی-تورکمن نیوز-  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز همزمان با عید سعید فطر در جمع نمازگزارن اهل سنت شهرستان کلاله حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل تسنیم, محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز برای شرکت در نماز عید فطر اهل سنت شهرستان کلاله و افتتاح چند طرح عمرانی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، وارد این استان شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز همزمان با عید سعید فطر در نماز عید فطر اهل سنت در عیدگاه اهل سنت شهرستان کلاله در روستای دهنه حضور یافت.

همچنین امروز با حضور وزیر ارتباطات 5 طرح عمرانی با اعتبار 2 هزار و 581 میلیارد ریال در گلستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

توسعه فیبرنوری از 630کیلومتر به 1449 کیلومتر،توسعه پهنای باند شبکه انتقال از 140 به 640 Gbps، اجرای فیبرنوری جهت 19 نقطه BTS در گرگان، راه اندازی و احداث سایت نسل سوم و راه‌اندازی و احداث سایت اینترنت ثابت نسل چهارم، طرح‌هایی است که امروز با حضور وزیر ارتباطات به بهره‌برداری می‌رسد.

مطالب مرتبط:

کلاله یکی از شهرهای پویا در بخش جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی اس

230 هزار گنبدی واجد شرایط شرکت در انتخابات

سردار باقرزاده با علمای اهل تسنن گنبدکاووس دیدار کرد+ تصاویر

پرورش ماهیان سردآبی علت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در گلستان

عدم تعویض هفتگی ملحفه‌های تخت و مخاطرات آن در بهداشت عمومی ب

جدی گرفتن فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram