azadi zendan 01اخبار اجتماعي- توركمن‌نيوز: مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گلستان گفت که با کمک جمع آوری شده در برنامه ماه عسل، 20 تن از مددجویان جرائم غیرعمد و دیون مالی در استان از زندان آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، علی رضا رضوانی روز پنجشنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضائیه، اظهار داشت: علاوه بر این، تا چند روز آینده 20 تن دیگر از زندانیان جرائم غیرعمد با تامین اعتبار صورت گرفته، آزاد خواهند داشت.
به گفته وی؛ امسال خیراندیشان گلستان استقبال خوبی از کمک برای رهایی زندانیان جرائم غیرعمد و دیون مالی داشته اند.
پیش از این رییس دادگستری کل گلستان گفته بود که 350 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان چشم به راه کمک نیکوکاران هستند، برای آزادی این زندانیان 140 میلیارد ریال نیاز است.
هادی هاشمیان از مردم دعوت کرده تا با واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب 0106002975005 برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ،ستاد دیه استان را همراهی کنند.
رضوانی همچنین به بررسی مشکلات قضایی زندانیان اشاره کرد وافزود: به مناسبت هفته قوه قضائیه 150 وکیل کانون وکلای استان با این اداره کل همکاری داشته و با حضور در زندان‎ها، مسایل و مشکلات زندانیان را مورد بررسی قرار داده و خدمات حمایتی به آنها ارائه می کنند.
وی؛ انعقاد تفاهمنامه فرهنگی با 16 دستگاه اجرایی، برگزاری دوره های آموزش مهارت های فنی و حرفه ای، برنامه های ورزشی، حضور مستمر روانشناسان و پیگیری مشکلات زندانیان را از دیگر اقدام های این اداره کل برشمرد.
طبق گزارش دادگستری گلستان، این استان 4هزار و 200 نفر زندانی دارد، این استان دو زندان در گرگان و گنبدکاووس و یک کانون اصلاح تربیت دارد.

منبع: ايرنا

مطالب مرتبط:

تسهیلات مالی و بانکی بخش صنعت گلستان 9 برابر افزایش یافت

سواحل گلستان پذیرای مسافران نوروزی

عملیات اجرایی گاز رسانی به 6 روستای شهرستان مینودشت استان گل

آغاز خرید تضمینی گندم در استان گلستان

معرفی مدیرکل جدید بهزیستی استان گلستان

پرورش ماهیان خاویاری و میگو راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی در اس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram