Kolahbardari 18 Khاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز- فرمانده انتظامی استان گلستان از شناسایی و دستگیری مرد کلاهبردار که زیرپوشش مأمور ادارات دولتی اقدام به یک‌میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود، توسط مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در پی وصول چند پرونده کلاهبرداری تحت عنوان مأمور یکی از ادارات دولتی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهم خود را مأمور یکی از ادارات معرفی و با جلب اعتماد مبالغی را با عنوان خرید زمین و سرمایه‌گذاری در یک کارگاه سنگ‌شکن از آنان دریافت کرده و پس از آن با خاموش کردن گوشی تلفن همراه از دسترس خارج شده است.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: متهم با راهنمایی مال‌باختگان و بررسی و مشاهده فیش‌های واریزی، محل‌های تردد متهم تحت کنترل قرار گرفته و با هماهنگی مراجع قضائی سرانجام در یک عملیات پلیسی توسط مأموران دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی به عمل آمده با ارائه مستندات و شواهد موجود از سوی مأموران به عمل مجرمانه خود اقرار و تاکنون به یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده است.

سردار جاویدان، ضمن تأکید بر هوشیاری شهروندان در صورت مواجهه با چنین افرادی از آنان خواست، مندرجات روی کارت را دقیقاً مورد بررسی قرار دهند و در صورت مشکوک شدن مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش کنند.

مطالب مرتبط:

قفل راه آهن گرگان - گنبدکاووس کی باز می‌شود؟

کشف جسد متلاشی شده یک کودک در گرگان

دستور ویژه معاون اول رئیس‌جمهوری به استاندار گلستان برای رسی

ابتلا به بیماری آلزایمر در چه سنی اتفاق می‌افتد؟

زندگی «ارباب‌ها» و «قاچاق‌برها»/روایت غیر رسمی از قاچاق مهاج

جنجال برسر فیلم حضرت‌محمد‌(ص) در ترکیه/کارشناسان‌ چه‌گفتند؟

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram