Peimankaran Madan 17 Oاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز- رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در ادامه تحقیقات پرونده زمستان یورت، مدیرعامل و پیمانکار معدن زغال‌سنگ آزادشهر به دادسرا احضار و با قرار وثیقه ۱۰ میلیاردی آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، هادی هاشمیان عصر امروز در بازدید از محل وقوع حادثه معدن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از همان ابتدای وقوع حادثه دستگاه قضایی شهرستان و استان گلستان در صحنه حاضر شده و دادستان و بازپرس ویژه پرونده در محل حاضر و تحقیقات آغاز شد.

وی افزود: از شاهدان و کارگران معدن و اولیای دم تحقیقات لازم انجام شده و در این زمینه مدیرعامل و پیمانکار به دادسرا احضار و بازجویی شدند و قرار وثیقه سنگین صادر شد و اکنون با قرار وثیقه 10 میلیاردی برای هر کدام آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: با وجود داشتن بیمه بازهم قرار وثیقه سنگین برای این افراد صادر شد چرا که تعداد کشته‌شدگان زیاد است.

هاشمیان گفت: همچنین دیروز رئیس قوه قضائیه نیز برای تهیه گزارش دستوری را به من دادند که من برای تهیه گزارش در این منطقه حاضر شدم.

وی افزود: در مرحله نخست باید منتظر باشیم تا عملیات امدادرسانی به پایان رسیده و وضعیت محبوسین در معدن مشخص شود و سپس با استفاده از کارشناسان رسمی و اعلام نظر و گزارش کمیته حقیقت‌یاب پرونده را پیگیری کنیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: به همه بازماندگان و معدنچیان این اطمینان را می‎دهم که دستگاه قضایی نسبت به متخلفان برخورد قانونی انجام خواهد داد.

هاشمیان گفت: در گذشته هم به کارگران معدن اعلام کرده بودیم که براساس روابط قانون کار می‎توانند در صورت بروز مشکل و تخلف، شکایت کنند تا رسیدگی شود.

منبع: تسنیم

مطالب مرتبط:

سرشماری نفوس و مسکن در ۸۲۳ حوزه روستایی و ۸۱۶ حوزه شهری گلست

رجبی: کمبود امکانات درمانی و آب‌رسانی مهم‌ترین مشکلات مراوه‌

انتخاب خوب؛ تضمین امنیت و آرامش

لغو مسابقات مچ‌اندازی آق قلا و برگزاری آن در پایتخت

انتخابات تاثیر فوق‌العاده عمیق در امنیت و بیمه شدن نظام دارد

آیا مرکز دولت داعش به شمال افغانستان و آسیای مرکزی منتقل می‌

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram