Ahmadi 14 Fاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: از آغاز اجرای طرح نوروزی سال 96 تا ساعت هشت صبح 14 فروردین ماه 231 نفر براثر حوادث مختلف در سطح استان مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،‌  حسین احمدی افزود: این حوادث شامل 88 مورد در جاده‌ها، یک مورد برف و کولاک، یک انفجار ناشی از نشست گاز، 6 مورد حادثه کوهستان و یک زلزله بود که از سوی نیروهای این جمعیت به مصدومین آن امدادرسانی شد.
وی اظهار داشت: در مجموع 2 مورد امدادرسانی در حوادث شهری انجام و در 68 پایگاه و ایستگاه ثابت، سیار و موقت این جمعیت، 16 نفر به صورت سرپائی درمان، 102 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و بقیه نیازمند اقدامات درمانی نبودند.
به گفته وی؛ تعداد کل مصدومین حوادث کوهستان در این مدت سه نفر بوده و در مجموع 5 نفر نیز در حادثه‌های مختلف جان باختند.
احمدی گفت: در حادثه برف و کولاک نیز در مجموع به 292 نفر کمک رسانی و 73 خودرو گرفتار در برف رهاسازی شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان عنوان کرد: در مجموع این عملیات 253 نفر در قالب 111 تیم عملیاتی با مجموع 95 دستگاه آمبولانس، 12 ست نجات و 4 دستگاه خودرو کمک دار سبک امداد رسانی کردند.
وی تصریح کرد: در همین مدت با توجه به مراجعه افراد به پایگاه‌ها و کمپ‌های مستقر در سطح استان، 13 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و 449 نفر نیز به صورت سرپائی درمان گردیدند.
به گفته وی؛ همچنین برای 861 نفر با مراجعه به تیم‌های تخصصی مستفر در پایگاه‌ها کنترل فشار خون و تست قند خون انجام و 21 نفر اسکان اضطراری داده شدند.
احمدی اضافه کرد که در روز طبیعت نیز 24 نفر درمان سرپائی شدند و 14 مورد کنترل فشار خون و تست قند خون انجام شد.
استان مرزی گلستان با توجه به واقع شدن بین دو قطب گردشگری شمال کشور و زیارتی مشهد در ایام تعطیلات سال میزبان مسافران بسیاری از نقاط مختلف ایران است./ایرنا

مطالب مرتبط:

برنامه‌های روز صنعت و معدن در گلستان تشریح شد

کشته شدن 24 نفر در اثر مسمویت دارویی

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان کردکوی

نباید پا را از دایره اخلاق و قانون فراتر بگذاریم/ واکنش به ا

جمع‌آوری بیش از 1 میلیارد ریال زکات در گنبدکاووس

تاکید مدیرعامل گاز گلستان بر پویایی هر چه بیشتر نظام مشارکت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram