Javar TN 11Fاخبار اجتماعی -ترکمن‌نیوز: امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در خطبه‌های نماز جمعه مصلی و مسجد بزرگ اهل سنت شهرستان گنبد کاووس گفت: ریشه همه انحرافات، اختلافات و ظلم‌ها بی تقوایی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، آخوند حاج عبدالکریم جاور در خطبه پیش از نماز جمعه 11 فروردین ماه گفت: یکی از با فضیلت ترین کارها در فرهنگ اسلامی عمل به تقوای دینی که باعث صیانت روح و جسم انسان ها در برابر معصیت و گناهان می‌شود.
اظهارداشت: ریشه ی همه انحرافات، اختلاف ها و ظلم های موجود در جامعه دوری از  قرآن و بی تقوایی است.
امام جمعه اهل سنت با بیان اینکه کتاب قرآن کتاب راهنمای زندگی انسان ها است افزود: مسلمانان باید راه حل تمامی مسائل و مشکلات اجتماعی و دنیوی را در کلام الله جستجو کنند.
خطیب جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: خداوند متعال در قرآن کریم مومنین را با؛ ایمان آوردندگان به یگانگی الله متعال، ملائکه، کتاب قرآن، پیامبران، قضا و قدر و روز رستاخیز معرفی کرده است.
آخوند عبدالکریم جاور افزود: هر فرد مومنی خود را از حسادت ها، تکبرها، بخل ها و حرص دنیا پاک کند یک مجاهد واقعی و با تقواترین مومن در نزد خداوند است.
ایشان افزودند: انسان برای رهایی از بند فساد، تفرقه و به طور کلی  انحرافات دنیوی  نیازمند انقلابی درونی است که این انقلاب با درک عظمت، رحمت و ترس از خداوند بدست می آید.
وی اظهارداشت: ترس از خداوند بدین معنی است  که در به جای آوردن دستورات الهی و وظیفه ای که درقبال دین و شریعت اسلامی دارد کوتاهی نکند و از انجام گناهان ترس در دل داشته باشد.

خبرنگار : مصطفی صبوحی                     انتشار دهنده: یاشار نیازی

مطالب مرتبط:

پیشنهاداتی برای آموزش زبان ترکمنی در دانشگاه‌ها و مراکز آموز

باید یکی از اهالی بسکتبال در گرگان بمیرد تا همه چیز آرام شود

افتخار در غربت، نامهربانی در استان/ناگفته‌های س‍پک‌تاکرا و ف

تکثیر و پرورش 50 میلیون بچه ماهی بومی دریای خزر در گلستان

پیام تسلیت هنرمندان و دوستداران به خانواده داغدار یوسف قوجق

اختصاص 422 میلیارد تومان برای فعال‎سازی بنگاه‎های کوچک و متو

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram