Mohtareghe TNاخبار اجتماعی - ترکمن‌نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان گنبد کاووس گفت: از دو واحد صنفی بیش از ۱۳ هزار انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  سرهنگ محمود علی‌فر  در گفتگو با خبرنگار ترکمن‌نیوز با اشاره به ایام پایانی سال اظهار داشت: با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال تلاش مامورین انتظامی هم بیشتر شده و با تمام توان خود برای امنیت و آرامش جامعه همت می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه مواد محترقه غیر مجاز که در نقاط مختلف توزیع می‌شود سالانه حوادث ناگواری را به بار آورده و خانواده‌ها را دچار مشکلات می‌سازد که این مهم نیاز به آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی درخصوص اصطلاح فرهنگ این روز (چهارشنبه‌ سوری) دارد.

فرمانده انتظامی گنبد کاووس در راستای برخورد قاطع با متخلفان گفت: طی بررسی مجدانه ماموران انتظامی با انجام عملیات پلیسی میزان ۱۳ هزار و ۵۰۰ نوع مواد محترقه از دو واحد صنفی در شهرستان کشو و ضبط شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با متخلفان و فروشندگان غیر مجاز مواد محترقه با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضائی شد تاکید کرد: از همشهریان درخواست داریم در صورت مشاهده و یا اطلاع از فروشندگان مواد محترقه مراتب را سریعا به فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

سرهنگ محمود علی‌فر فرا رسیدن سال جدید را پیشاپیش تبریک گفته تعطیلاتی بدون حوادث و سالی خوب، همراه با آرامش را برای همشهریان و گردشگران در شهرستان گنبد کاووس آرزو کرد.
انتشار دهنده: یاشار نیازی

لینک عضویت در کانال تورکمن‌نیوز:
https://telegram.me/TurkmensNews

Nazarat2 TN

مطالب مرتبط:

ادبیات داستانی در سال ۹۵ هم در جا زد/ ورود نویسندگان شاخص به

افزایش جرائم فضای مجازی/ کشف 141هزار قطعه مواد محترقه در گلس

مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان گنبد کاووس برگزار شد+تصاویر

دو بانده شدن محور گردشگري النگ در شهرستان كردكوي

 عرضه ۲ محصول Luxgen توسط «آرمان‌موتور کویر» به زودی در ایر

جنون جنسی در کمین جوانان است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram