moshaverاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز:  مشاور وزیر کشور و مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: استان گلستان در رشد شیوع مصرف مواد به عنوان دومین استان کشور شناخته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن،  حمیدرضا صرامی، ظهر یکشنبه در دومین اجلاس استانی نماز و کاهش آسیب های اجتماعی گلستان، اظهار کرد: امروز باید توجه داشته باشیم که آسیب های اجتماعی در حال افزایش است.

وی افزود: در روزگاری ما با جنگ سخت مواجه بوده ایم، اما امروز دشمنان ما جنگ نرم را برای جوانان و نوجوانان کشورمان طراحی و برنامه ریزی کردند تا بتوانند آثار مخربی را به جای بگذارند.

صرامی با بیان این که فعالیت ۲۵۴ شبکه ماهوراه ای فارسی زبان باعث شده تا شاهد آسیب های در جامعه باشیم، اظهار کرد: ۲۳.۶ درصد جمعیت ۱۵ تا ۶۴ سال کشور دارای یکی از اختلالات روانی هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز جامعه ما با یک تهدید مواد مخدر مواجه است، تصریح کرد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز اعتیاد به عنوان نخستین اولویت های اجتماعی شناخته شده است.

۹.۳ درصد بانوان کشور معتاد هستند

مدیر کل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان اینکه ۵۸ درصد از معتادین کشور زیر ۳۴ سال هستند، گفت: ۹.۳ درصد زنان و دختران ما معتاد هستند.

وی با اشاره به اینکه ۳۶ درصد از معتادین کشور افراد تحصیل کرده و ۶۴ درصد هم افراد متاهل هستند، افزود: استان گلستان در رشد شیوع مصرف مواد به عنوان دومین استان کشور شناخته شده است که روند نگران کننده ای را به خود اختصاص داده است.

صرامی افزود: باید توجه داشته باشیم که مذهب مهمترین عامل در جلوگیری آسیب های اجتماعی است که باید کنترل منکرات به ویژه آسیب های اجتماعی کار های اساسی و مهمی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: امروز پدران و مادران ما باید سبک فرزند پروری را درلابه لای علوم دینی به ویژه در بحث نماز را به فرزندان خود آموزش دهند تا شاهد اتفاقات بهتری در جامعه باشیم./مهر

مطالب مرتبط:

پژوهش‌های دانشگاهی به سمت تامین نیازهای گلستان هدایت شود

کشف 130 کیلوگرم مواد مخدر در کردکوی

باران و سیلاب در گلستان ادامه دارد/هشدار پلیس: اختلال تردد د

نایب قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کشور تیم هتل کانیار علی‌آب

وزیر بهداشت و درمان بیمارستان شهرستان مینودشت را افتتاح كرد

استاندار: 10 برنامه توسعه و رونق گردشگری استان گلستان در دست

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram