Ghafase Chobi 7 Bاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز: باند هرمی که از طریق فعالیت در فضای مجازی و با وعده انجام خدمات مخابراتی به کاربران 20 میلیارد دلار به جیب زده بود منحل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن،  اعضای یک شرکت هرمی در ماساچوست آمریکا که توانسته بودند از طریق فعالیت در فضای مجازی 20 میلیون دلار به جیب بزنند توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند. تبهکاران اینترنتی با خونسردی تمام سرمایه بدست آمده را در یک قفسه چوبی ساده قرار داده بودند و همچنان مشغول کارهای خود بودند.

گروه از طریق فعالیت‌های هرمی و با وعده انجام خدمات مخابراتی از کاربران مبلغ مشخصی دریافت کرده و به مرور توانسته بودند از یک میلیون نفر مبلغی حدود 1.8 میلیارد دلار کلاهبرداری کردند. مجرمین پس از جمع کردن مبلغ گفته شده با اعلان ورشکستگی شرکت خود افکار عمومی را گمراه کرده و پول‌ها را در این محل نگهداشتند تا از طریق پولشویی تمام آثار کلاه برداری میلیاردی خود را پاک و از پول‌ها استفاده کنند./باشگاه خبرنگاران جوان

 

مطالب مرتبط:

رابطه نوع گروه خونی و احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و سکته

خسارت سیلاب به شبکه برق گلستان

هرمیلیارد دلار درآمدنفت چقدر رشدبه اقتصادایران هدیه داد؟

مبلغ 540 میلیارد ریال برای اجرای فاز اول پروژه بندر خواجه‌نف

عکاسی را به زندگی‌ام دعوت کردم/دلبستگی خاصی به ترکمن‌صحرا دا

مراجعه بیش از ۴۸ هزار نفر به پایگاه‌های امداد و نجات گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram