Dastgiriاخبار اجتماعی- تورکمن‌نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: ماموران انتظامی شهرستان در عملیات پیچیده پلیسی، کودک ۱۱ ساله‌ای را که به دلیل اختلافات مالی گروگان گرفته شده بود آزاد و دو فرد رباینده را نیز دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، غلامرضا اربابی افزود: ساعت 14 روز یکشنبه، 21 آذرماه کاراگاهان پلیس آگاهی از ربایش کودک 11 ساله توسط افراد ناشناس در یکی از خیابان‌های شهرستان خاش مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به اینکه این پسر بچه توسط آدم‌ربایان به نقطه نامعلومی منتقل شده بود، افزود: کاراگاهان پلیس در بررسی‌های میدانی و با اشراف اطلاعاتی سرنخ‌هایی از این آدم‌ربایان در شهرستان ایرانشهر به دست آوردند.

وی تصریح کرد: کاراگاهان با رصدهای مداوم اطلاعاتی و تخصصی محل تردد این آدم‌ربایان را در شهرستان ایرانشهر شناسایی کرده و پس از تحت نظر قرار دادن آنها، ضمن دستگیری دو فرد رباینده، کودک 11 ساله را نیز آزاد کردند.

اربابی با اشاره به اینکه علت وقوع آدم‌ربایی اختلافات مالی بوده، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی، با افرادی که بخواهند امنیت جامعه را دچار اختلال کنند با قاطعیت برخورد می‌کند./ایسنا

مطالب مرتبط:

کمبود نیروی آموزش و پرورش گلستان در دوره ابتدایی

بندر ترکمن و گنبد بازهم شاهد تشییع جنازه جمع دیگری از شهدای

واژگونی اتوبوس ولوو چهار کشته و 6 مجروح به جا گذاشت

برگزاری مراسم تجلیل از انجمن‌های اولیا و مربیان برتر کشوری و

ناوگان حمل و نقل گلستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می‌ش

نگاهی به آداب و رسوم ترکمن‌ها در ماه ضیافت الهی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram