Ara TN 29OR 16یادداشت - ترکمن‌نیوز: ملت هوشمند ایران اسلامی و به فراخور آن مردم فهیم ترکمن صحرا بار دیگر با شرکت در انتخابات و حمایت گسترده از حسن روحانی، حماسه ای جدید آفریدند و باعث عزت اسلام و ایران گشتند.

این مردم همیشه و در همه حال به سربلندی و عزت و امنیت ایران فکر می‌کنند. برادران و خواهران ترکمن ما در این انتخابات وفای خود را به ایران اسلامی و حمایتشان را از اعتلای ایران به نمایش گذاشتند و مطمئن باشید که ترکمن ها و تمام اقوام و اهل سنت ایران، عضوی از این پیکره بزرگ ملت ایران است و برای دفاع از تمامیت ارضی و سربلندی ایران هر کاری از دستش برآید انجام داده و می‌دهد.
خواسته ترکمن‌ها از رئیس‌جمهور این است که ایران و وطن مطرح باشد و قوم و مذهب مطرح نباشد و به‌کارگیری شایستگان اقوام و ترکمن‌ها و اهل سنت که به ایران فکر می‌کنند، ایران را در معادلات بین‌المللی بالا می‌برد و عزت ایران را بیشتر می‌کنند.

استفاده از ظرفیت‌های اقوام و ترکمن‌ها در راستای قانون اساسی کشور یکی از خواسته های ترکمن هاست، در این بین امید است دولت تدبیر و امید از این ظرفیت ها استفاده نموده و موجب سرور هر چه بیشتر این مردم گردد.
به امید سربلندی ایران و تمام اقوام و مذاهب ایران زمین

خبرنگار: سعید ایگدری

مطالب مرتبط:

فرماندار ویژه گنبد: از ظرفیت بزرگ همدلی، وحدت و صمیمیت موجود

کری: با ایران توافق نکنیم در جهان تنها می‌مانیم

جاش ارنست: ما اختیارات زیادی درباره تحریم های ایران داریم

آغاز رزمایش بزرگ فجر انقلاب در استان گلستان

برنامه ترکمنستان برای افزایش صادرات برق از مسیر ایران

کلاهبرداری بزرگ اینترنتی از داخل زندان رجایی‌شهر/ ۵۲۰۰ شاکی،

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram