یادداشت – ابراهیم از آق‌قلا: دیروز خبری به سرعت در سایت‌ها و گروه‌های تلگرامی پخش شد. در این خبر اعلام شد که امانگلدی ضمیر فرماندار گمیشان جای الیاس هیوه‌چی فرماندار آق‌قلا را گرفته و امیر شیر توماچ  بخشدار گلدشت جای ضمیر به عمارت فرمانداری گمیشان خواهد رفت. با این تفاسیر فعلا مقصد آینده الیاس هیوه‌چی معلوم نیست.

فعالان و نخبگان این دو شهرستان غالبا از این انتصاب ناراضی هستند. علت اصلی این نارضایتی این است که حسن صادقلو بر خلاف وعده‌هایی که در روزهای شروع به کار خود داد در انتصاب فرمانداران آنها از نیروهای بومی مستعد خود آنها استفاده نکرده است .
معنی این حرف این نیست که توانایی افراد منصوب شده را زیر سوال ببریم .هدف ما این است که به استاندار گلستان یادآوری کنیم که در هفته‌های نخست شروع به کارش به صراحت اعلام کرد که فرمانداران هر شهرستان از نیروهای بومی خود آن شهرستان منصوب خواهند شد. اما این قول و وعده استاندار مانند بسیاری از وعده‌های دیگر وی جامه عمل نپوشید و مردم هر دو شهرستان علی‌رغم برخورداری از نیروهای قوی و موجه در حسرت انتصاب نیروهای خود در جایگاه فر مانداری باقی ماندند.
علت حساسیت مردم این دو شهرستان  به این مساله این است که ایمان دارند که نیروی بومی هر منطقه به مشکلات و ظرفیت های  آن منطقه اشراف بیشتری دارد .بر همین اساس با استفاده از آنها می توان از فرصت سوزی که قاعده مرسوم مدیریت های در کشورماست جلوگیری کرد .
به هر حال هر چه بگوییم و بنویسیم این انتصاب انجام شده و ما هم چاره‌ای جز کنار آمدن با آن نداریم. شاید باید منتظر باشیم، دولت و یا حداقل استاندار تغییر کند تا شاهد عملی شدن این انتظار مشروع و به حقمان باشیم. این روز‌ها را به خوبی به یاد می‌سپاریم...

مطالب مرتبط:

والیبالیست‌های ساحلی گلستان عازم اندونزی شدند

فرماندار ویژه گنبد: از ظرفیت بزرگ همدلی، وحدت و صمیمیت موجود

فقدان نقد حرفه‎ای در ادبیات کودک و نوجوان ایران/ تنها 10 درص

واژگونی خودروی پراید در گلستان ۵ مصدوم برجای گذاشت

بازارچه صنایع دستی و سوغات شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود

برگزاری همایش دانش‌آموزی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماع

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram