Goresh AghToghay 125تورکمن نیوز – یاشار نیازی:  در خلال مسابقات گؤرش تورکمنی جام مختومقلی بمناسبت 282-مین سالگرد همایش بزرگداشت مختومقلی فراغی با نائب رئیس گؤرش تورکمنی ایران بگ‌دوردی سوداگر در خصوص آمادگی و کیفیت برگزاری مسابقات گفتگویی داشتم که نظرتان را به آن جلب می‌کنم:


سوداگر نائب رئیس انجمن گؤرش تورکمن گفت: زمین مسابقات که در حال حاضر می‌بینید کشتی‌گیران و مسابقات والیبال در اینجا برگزار می‌شود در دوره سوم شورای اسلامی مراوه با همکاری شهرداری مکان‌یابی و شناسایی شد و بعد از تشخیص اولیه برای مناسب بودن مسابقات عملیات خاک‌برداری با لودر صورت گرفت و گریدر آوردیم تا ریگلاژ زمین گرفته شود و بعد از آب پاشی با غلطک آن را صاف و به شکلی که می‌بینید حاضر کردیم.

 

بگ‌دوردی سوداگر اذعان داشت: پس از آماده سازی زمین، برای مسابقات مجوز لازم کسب شد و از مسابقات مختلف گؤرش به صورت مصور و مستند آماده کردیم و برای مسئولین کشتی ارائه نمودیم، البته دبیر سابق فدراسیون روستایی در کلاس داوری آلیش هنرجوی خودم بود و روابط دوستانه ورزشی خوبی در این مدت برقرار شد.
بعد از اینکه نائب رئیس انجمن گؤرش شدم با دیگر همکارانم با رای زنی‌هایی که انجام دادیم مسابقات جام مختومقلی را وارد تقویم سالانه فدراسیون ورزش روستایی عشایری کردیم.
نائب رئیس انجمن گؤرش ایران گفت:  بعد از تثبیت جام مختومقلی مجوز انجمن گؤرش را برای 4 سال دریافت کردیم. و در حال حاضر هشتمین دوره مسابقات گؤرش و والیبال جام مختومقلی را برگزار می‌کنیم.

 

سوداگر گفت: در حال حاضر برای مسابقات 282-مین سالگرد بزرگداشت مختومقلی برای تماشاگران حاضر در زمین ورزشی و نیز بیمه میدان و همچنین ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات بیمه ورزشی گرفتیم که بالغ بر 62.000.000 ریال (شش میلیون دویست هزار تومان) شد.

 

سوداگر نائب رئیس گؤرش گفت: از اعضای شورای تأمین شهرستان مراوه تپه به‌خصوص اسماعیل تاجی فرماندار مراوه، سرهنگ کاوش و سرهنگ قاضوی فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و حاج آقا مسعودی ریاست اداره اطلاعات شهرستان 4 گانه (مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه) که برای آماده‌سازی و برگزاری مسابقات در محل آق توقای در جوار بقعه متبرکه شاعر بزرگ ترکمن ایرانی مختومقلی فراغی موافقت و حمایت کردند تقدیر و تشکر داریم.

Goresh AghToghay 119 

سوداگرد ادامه داد:  شخصا به عنوان رئیس هیئت امنای آرامگاه و نائب رئیس انجمن گورش ایران  بنا به رهنمود مقام معظم رهبری؛ دولت و ملت همدلی و همزبانی در احتمام یادواره مختومقلی که مسئولین دولتی همسو و هماهنگ در کنار مردم همدل و همزبان وفاق ملی و وحدت منطقه‌ای را عینیت بخشیده‌اند بی‌نهایت تقدیر و تشکر دارم.
امید است چنین اتحاد و وحدت عمومی بسترساز سربلندی میهنمان بوده و ورزشکاران عزیز با اهتزاز درآوردن پرچم 3 رنگ جمهوری اسلامی ایران در مسابقات کشوری و به زودی آسیایی باعث تهییج غرور ملی گردند. (انشاء الله)

 

در پایان از همکارانم در انجمن گؤرش کشور؛ کریم بزونه رئیس انجمن، سلیمان هیوه‌چی مسئول روابط بین‌الملل و یاشار نیازی مسئول روابط عمومی انجمن و مدیر سایت گؤرش کشور که با حمایت و پشتکارشان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات که به مناسبت 282-مین سالگرد بزرگداشت شاعر و عارف وارسته ترکمن ایرانی مختومقلی فراغی برگزار شد تقدیر و تشکر دارم.
www.goresh.ir

مطالب مرتبط:

شرکت ۲هزار گرگانی در دوره‌های آموزش قرآن

پذيرش بيش از 30 هزار مشترك جديد گاز در سال جاری

برگزاری آموزش بین المللی کمک‌های اولیه در گلستان

حمله به رئیس شورای روستایی در بخش لوه گالیکش

تحلیل ژئوپولیتیکی و جغرافیایی رأی‌ ترکمن‌ها در گنبد کاووس

تلاش محققان کشور برای تولید ماده موثره دارو در گیاهان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram