ادامه مطلب...گفت و گو-تورکمن‌نیوز-   به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی مصاحبه با نویسنده شهرمان گنبدکاووس انجام داده‌ائیم که برای شما اهالی قلم و دوستداران کتاب و فرهنگ مطالعه بشرح ذیل تنظیم نموده ائیم.

ادامه مطلب...اخبار گفتگو - تورکمن نیوز: سعید مشهورترین جن گیر در تمام آفریقاست. او که قبل از این که به عنوان شکارچی جن مشهور شود یک عطار معمولی بود. حالا کارش این است که با یک کوله پشتی پر از روغن و ورد مخصوص شکار جن، دنبال مردم ساده لوح بگردد. «جاستین فورنال»، خبرنگار «نشنال جئوگرافیک» مدتی با او همراه شده تا از زندگی و شیوه کار او گزارش تهیه کند.

ادامه مطلب...گفت و گو-تورکمن​نيوز- از بین 464 جانباخته ایرانی حادثه منا که سازمان حج و زیارت، نهم مهرماه 94 اسامی​ شان را اعلام کرد، ردیف 431 به مرجان نازقلیچی رسید؛ فرماندار شهرستان بندر ترکمن؛ بانویی که حالا به عنوان یکی از دو شهید شاخص سال 1396 نیز انتخاب شده است.

ادامه مطلب...گفت و گو-تورکمن‌نیوز- تعدادی از مسئولان شهر، از اهمیت ، رسالت و ضرورت خبر رسانی از طریق رسانه بی اطلاع هستند.

ادامه مطلب...گفت و گو-تورکمن‌نیوز- تلاش‌های دیپلماتیک ایران و روسیه برای ترمیم و توسعه روابط ضمن تقویت همکاری‌های دوجانبه سیاسی و اقتصادی به تأثیرگذاری بر بسیاری از معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی انجامیده است؛ تلاشی که با روی کار آمدن دولت یازدهم آغاز شد و حالا بنا به گفته سفیر ایران در مسکو قرار است در قالب شکل‌گیری یک همکاری همه جانبه چه در مناسبات دوجانبه و چه همکاری درباره مسائل منطقه از جمله موضوع سوریه ادامه یابد.

ادامه مطلب...گفت و گو-تورکمن‌نیوز- عبدالغفار رادمهر ،فعال سیاسی اجتماعی ترکمن و دبیر مجمع همدلان توسعه گلستان در گفتگو با خبرنگار ما از حضور و نقش آفرینی تركمن‌ها در عرصه های سیاسی اجتماعی ، انتظارات و خواسته‌های قانونی و نقش نخبگان ترکمن در توسعه منطقه‌ای و ملی سخن می‌گوید.

ادامه مطلب...گفتگو- توركمن‌نيوز:‌ شاید روزی که اولین خودرو توسط ناصر الدین شاه به کشور وارد شد هیچکس فکر نمی کرد روزی خیابان‌ها و کوچه‌های کشور به پارکینگ وسایل نقلیه تبدیل شوند و برای عبور از سوی خیابان به سوی دیگر، چند دقیقه معطل شد!

ادامه مطلب...

گفت و گو - تورکمن‌نیوز: دکتر فرید عابدی رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان گنبد کاووس است. تلاش مجدانه و زحمات وی و همکارانشان در حوزه سلامت این شهرستان عاملی شد تا مصاحبه‌ای با ایشان درباره وضعیت مجمع خیرین سلامت و فعالیت‌های این مجمع داشته باشیم.

ادامه مطلب...گفتگو - ترکمن‌نیوز: در سال‌های اخیر بازار مسکن دچار تحولات اساسی شد و ثبات در این بازار از بین رفت. گاهی رونق و گاهی رکود در بخش مسکن باعث شد تا ذائقه و نگاه مردم نسبت به مقوله مسکن تغییر پیدا کند و سرمایه گذاری در این بخش با رکود مواجه شود.

ادامه مطلب...مصاحبه - ترکمن‌نیوز: با وجود قدمت چند هزار ساله نقاشی و غنی بودن کشور ما از هنرمندان بزرگ نقاشی، به جرات می توان گفت جایگاه نقاشی و هنر نقاشی در کشور چندان مطلوب نیست.

گفتگو با مخترع گلستانی که با ساخت “دستگاه قیرپاش سیار” مصرف روزانه قیرپاشی را به یک چهارم کاهش داد

ادامه مطلب...گفتگو - تورکمن‌نیوز:    نخبه بسیجی گلستانی گفت : این دستگاه حداقل مصرفی که می تواند در صرفه جویی کمک کند حدود یک چهارم مصرف روزانه هر قیرپاشی در لکه گیری آسفالت می باشد.

ادامه مطلب...در گفتگو با «محمد مجیدیانی» از فروشندگان با سابقه پوشاک مطرح شد:
پوشاک ایرانی در مقایسه با  پوشاک خارجی از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.
بر اساس نظریۀ سلسله مراتب نیازهای مقدماتی مازلو انسان دارای نیاز های متفاوتی در سطوح چند گانه است که در بخش نیازهای فیزیکی و مادی، خواب، خوراک، پوشاک، مسکن و … که از الزامات زندگی محسوب می شوند و بدون آنها زندگی غیرممکن است، در درجۀ اول اهمیت قرار می گیرند.

ادامه مطلب...گفتگو - تورکمن‌نیوز: سال‌هاست او را می‌شناسم. او از اولین‌های کلاس قصه‌نویسی بندرترکمن بود.

ادامه مطلب...گفتگوی اختصاصی - تورکمن‌نیوز: عصر حاضر را می‌توان عصر تحولات و تغییرات اساسی در حوزه‌های مختلف زندگی بشری نامید.

ادامه مطلب...گفتگو - تورکمن‌نیوز: در جامعه کنونی و به عبارتی عصر فن آوری و تکنولوژی، استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیک اجتناب ناپذیر است و در عمل، زندگی بدون استفاده از این وسایل غیر قابل تصور است.

ادامه مطلب...در گفتگو با خانم علمشاهی از آرایشگران با سابقه مطرح شد:

ضرورت توجه به بهداشت عمومی و فردی در آرایشگاه‌های زنانه
«برخی مواد آرایشی ایرانی در مقایسه با مواد خارجی مشابه از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
سن آرایش در دختران پائین آمده است.»

ادامه مطلب...گفتگو - تورکمن‌نیوز: تیراندازی به یک صیاد درکمتر از دو ماه ازمدت مشابه قبلی همه را سخت متاثر کرد.

ادامه مطلب...گفتگو- تورکمن‌نیوز: مهندس شهرام غراوی یکی از3 نماینده اهل سنت ازاستان گلستان است. این استان دارای 6 حوزه انتخابیه و7 نماینده درمجلس شورای اسلامی است.

ادامه مطلب...گفتگو- تورکمن‌‌نیوز: بسیاری ازعلمای شاخص اهل سنت گلستان عبدالرزاق آخوند رهبر را به عنوان یکی از با سواد ترین و به روزترین علما اهل سنت می شناسند.

ادامه مطلب...گفتگو - تورکمن‌نیوز: مصاحبه با عضو شورای دانش آموزی مدرسه شهید هاشمی نژاد.

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram