Poormandiتورکمن نیوز- اطلاعیه و پیام ها:  رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس طی پیامی روز شهرداری و دهیاری را به زحمت‌کشان عرصه خدمات شهری و روستایی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، علی پورمندی با تبریک روز شهرداری و دهیاری به کلیه شهرداران، دهیاران، پرسنل شهرداری‌ها و دهداری‌های کشور، استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس گفت: برای همه این عزیزان برای خدمت خالصانه به شهروندان و روستانشینان عزیز آرزوی توفیق روز افزون دارم.
پورمندی در ادامه تصریح کرد: روز شهرداری و دهیاری با هدف آشنایی بیشتر همه افراد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها،  افزایش همدلی و تعامل شهروندان و مردم با خادمان عرصه مدیریت و عمران شهری و روستایی و ارتقاء جایگاه و منزلت کارکنان خدوم شهرداری و دهداری از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی نام گذاری شده است.
وی افزود: با تبریک ویژه این روز به سرپرست شهرداری و کلیه پرسنل و زحمتکشان واحدهای فنی، عمرانی، شهرسازی، اداری و مالی، خدمات شهری،فضای سبز، اتوبوس‌رانی، آتش نشانی و سایر واحدها، از خداوند متعال برای یکایک این عزیزان در راستای خدمت رسانی به شهروندان محترم گنبدکاووس توفیق مسئلت می‌نمایم./ شورا گنبد

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

برای عضویت کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

دومین المپیاد ورزشی گلستان با حضور دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار در

حمیدی: کمبود آب عامل مهاجرت و حاشیه‌نشینی

روزنامه همشهری مقام اول نظم و امنیت عمومی را کسب کرد

آسفالت ۶۷ درصد از راه‌های روستایی گنبدکاووس

این روزها گنبد کاووس و ترکمن صحرا در عزا و غم عزیزانشان ماتم

دیدگاه مسلمانان درباره عاشورا و امام حسین (ع)

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram