677607 PhotoAاخبار محیط زیست- تورکمن نیوز: سرپرست اداره منابع آب کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان از شناسایی پنج مورد تجاوز به بستر و حریم رودخانه قره‌سو شهرستان ترکمن خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، حسن درویشی اظهار کرد: پنج مورد تجاوز به بستر و دیواه‌های حفاظتی رودخانه قره‌سو توسط مالکین اراضی مجاور رودخانه در روستاهای «زابلی‌محله سفلی» و علیا شهرستان ترکمن شناسایی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین عواملی که باعث ایجاد یا بالا رفتن خسارت وارده ناشی از سیل، تجاوز به بستر حریم  و دیواره رودخانه‌ها توسط مالکین اراضی مجاور رودخانه‌هاست، لذا در راستای مدیریت سیلاب و پیشگیری از ایجاد زیان‌های ناشی از سیل، تعداد پنج مورد از تخلفات فوق‌الذکر شناسایی و پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

سرپرست اداره منابع آب کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان خاطرنشان کرد: شناسایی تمام افراد حقیقی یا حقوقی که در بستر و حریم تمام مجاری آبی به هر نحو دخل و تصرف کرده کماکان ادامه دارد.

مطالب مرتبط:

توجه نکردن به محیط زیست استان گلستان را تبدیل به خوزستان می‌

نتایج مسابقات «ایروبیک» و «استپ» بانوان قهرمانی کشور

هشدار به چاق‌ها؛ لطفا وزن کم کنید، ۱۱ نوع سرطان شما را تهدید

3 مدال ورزشکاران گلستان در رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و

خطیب جمعه گنبدکاووس: ریختن زباله و قطع درختان، نفس طبیعت را

مطالبات مجمع حامیان دکتر روحانی در ترکمن صحرا از دولت تدبیر

دیدگاه‌ها  

+3 #1 حریم خواری !! هرجا سخن از...تورکمن صحرا 1395-08-25 17:56
سلام
متاسفانه وضعیت تجاوز به حریم رودخانه در گنبد-چای بویین- خیابان دستغیب جنوبی که توسط فردی به نام پ. ن. س همچنین عوامل وی از حدود 5 سال پیش آغاز و هنوز هم ادامه دارد کسی را یارای مقابله با ایشان نیست حتی دادگاه و پاسگاه نیز نتوانست جلوی حریم خواری وی را بگیرد آب منطقه ای که سهل است.
اهالی آنجا تمام اسناد و مستندات را به همراه شهود ارائه دادند ولی افرادی نمی خواهند قانون به درستی در حق بعضی ها اجرا شود
متاسفیم برای این ...

*هرجا سخن از ناهنجاری و قانون شکنیست نام مهاجران میدرخشد.*

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram