Weather01.jpg     مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در سواحل شمالی و بروز گرد و خاک در شرق و غرب کشور طی دو روز آینده خبر داد.

تورکمن نیوز به گزارش مهر:
احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: براساس نقشه های پیش یابی طی امروز و فردا بارشهای پراکنده در استانهای ساحلی دریای خزر رخ خواهد داد.

به گفته وی، در روز جمعه بارشها در استانهای مازندران و گلستان شدت خواهد یافت و از بعد از ظهر جمعه و روز شنبه دریای خزر مواج می باشد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل باد و گردوخاک پیش بینی می گردد.

وظیفه اظهار داشت: همچنین به سبب افزایش سرعت وزش باد در جنوب عراق، پدیده گردوغبار و کاهش دید افقی از امشب و در روزهای پنجشنبه و جمعه در استانهای ایلام،خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست.

وی افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری درپاره ای نقاط همراه با افزایش ابر گاهی وزش باد است بیشینه کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب برابر ۳۵ و ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

مطالب مرتبط:

مراکز کارآفرینی گلستان به 37 سرمایه گذار داخلی و خارجی مشاور

کلاهبرداری با استفاده از پیامک یا تماس تلفنی در استان گلستان

بازیکن استقلال رقیب سردار آزمون و فرهاد قائمی/ حضور درخشان ب

تخریب ۹ ساخت‌وساز غیر مجاز در رامیان

برگزاری جشنواره والیبال نونهالان و نوجوانان شهرستان گنبد کاو

سفرنامه بازدید اهل سنت ترکمن‌صحرا از جنوب کشور+ گزارش تصویری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram