Hoze Rahmanie01تورکمن نیوز - گنبدكاووس: دارالتحفیظ قرآن کریم رحمانیه آق قایه(مسجد رحیم صوفی) از کمبود فضاي آموزشي رنج می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز به نقل از خبرنگار ترکمن سسی؛ این دارالتحفیظ که از سه سال پيش تعليم حافظان را آغاز كرده به صورت ثابت 90 نفر شاگرد دارد و با توجه به تعطيلي مدارس در فصل تابستان شاگردان اين دارالتحفيظ به 200 نفر هم مي رسد و از حسن شهرت و خوشنامی قابل توجهی در میان عامه ی مردم برخوردار است.
اخيرا گردانندگان اين دارالتحفيظ به دليل محدوديت و كمبود فضاي آموزشي ،يك قطعه زمین به مساحت 575 متر مربع روبروی اين دارالتحفیظ را خریداری کرده است تا در آينده نزديك نسبت به  توسعه فضاي آموزشي استفاده شود.
حاج صالح آخوند حبیب لی درباره خرید این قطعه زمین گفت: دارالتحفیظ قرآن کریم رحمانیه آق قایه از کمبود فضایی برای آموزش رنج می برد که ما با توجه به نیاز شدید به مکانی بزرگ تر تصمیم گرفتیم با کمک الله تعالی قطعه زمین روبروی مسجد را باکمک مردم خير و متدين  خریداری کنیم و این عمل محقق شد.
صالح آخوند حبیب لی درباره قیمت این زمین خاطرنشان کرد:  قیمت این زمین دویست و هفتادو سه میلیون تومان است که ما از این مبلغ در مدت یک هفته گذشته هفتادوسه میلیون تومان را به صورت همیاری از مردم خیر جمع آوري کردیم.
صالح آخوند حبیب لی تصریح کرد:این کمک ها بیشتر به صورت وجه نقد بوده است و حتی بانوان خیر ما طلاهای خود را به این امر خداپسندانه اهدا کردند چرا که اعتقاد راسخ داریم کمک به دارالتحفیظ که در آن قرآن حفظ می شود و یادخدا زنده نگه داشته می شود و از سویی مسجدی برای اقامه نمازجماعت است صدقه جاریه ای است که ثواب اخروي  آن به فرد خير می رسد.
صالح آخوند حبیب لی در پایان گفت:از مردم خیر خواهشمندیم بنا به وسع و توان مالی خویش ما را در اين كار خير یاری و در ساخت این مکان به ما کمک کنند،مردم شريف می توانند جهت هرگونه سوال با حقیر تماس بگیرند یا مبالغ را به حسابی که به این منظور دایر کردیم واریز کنند،اجرکم عندالله
شماره حساب : ۰۱۰۹۴۵۴۳۲۶۰۰۷بانك ملي ايران -شعبه مركزي گنبدكاووس
حساب مشترک بنام آقایان صالح حبیب لی،عظیم بردی آبچر،عبدالخلیل بخشنده

شماره تماس صالح آخوند حبیب لی ۰۹۱۱۲۷۶۰۴۲۵
عظیم بردی آخوند آبچر(حلیم آخوند) ۰۹۱۱۸۶۶۸۴۳۵

منبع: تورکمن سسی

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

روحانی: صدا و سیما حاضر نیست خدمات دولت را به مردم بگوید

مراسم تجلیل از حجت‌الاسلام ترابی با حضور پرشور مردم برگزار ش

رفع مشکل بیمه خبرنگاران نیازمند تعامل نهادهای صنفی است

نماینده گنبدکاووس: سپاه از نهادهای محبوب انقلاب و مورد اعتما

تیم های برتر رقابت های فوتسال جام رمضان آق قلا معرفی شد

مشارکت مردم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram