Ali AhmadZadehتورکمن نیوز- اخبار حوادث: فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان گفت: بر اثر دو حادثه واژگونی یک دستگاه تراکتور و یک دستگاه موتورسیکلت در 48 ساعت گذشته درمنطقه مرزی گنبدکاووس دو نفر کشته شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سرهنگ علی احمدزاده اظهار داشت: عصر روز گذشته (جمعه) در اراضی شیبدار کشاورزی روستای 'گوگ دره' از توابع شهرستان مراوه‌تپه و بر اثر واژگونی یک دستگاه تراکتور به همراه تریلی متصل به آن، راننده تراکتور به نام 'طایلی قدنه' 43 ساله به دره سقوط و در دم کشته می‌شود.
وی یادآور شد: براساس گزارش پلیس راه، علت سقوط این وسیله نقلیه به دره، شیب تند زمین کشاورزی و ناتوانی راننده درکنترل وسیله نقلیه اعلام شد.
سرهنگ احمدزاده گفت: با دستور مرجع قضایی، جسد این فرد به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کلاله منتقل شد.
فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان افزود: درحادثه ای دیگر که روز پنجشنبه هفته گذشته و درمحور روستایی 'آق بند' گنبدکاووس رخ داد، راکب یک دستگاه موتورسیکلت به نام 'بهزاد توغدوری' براثر واژگونی وسیله نقلیه به شدت مجروح می شود.
وی گفت: راکب این وسیله نقلیه به گفته خانواده اش در بازگشت از جشن عروسی واقع در روستای اوچ قویی و به دلیل نامشخص دچار واژگونی موتورسکلت درمحور آق‌بند می‌شود.
سرهنگ احمدزاده اضافه کرد: فرد مصدوم پس از دو ساعت و به کمک اهالی به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل می‌شود که به علت شدت جراحات و خون ریزی داخلی در بیمارستان فوت می‌کند.
هنگ مرزی اترک در استان گلستان مسئولیت حراست از مرزهای خاکی جمهوی اسلامی ایران با ترکمنستان به طول 348 کیلومتر را در محدوده شهرستان‌های گمیشان، آق قلا، گنبدکاووس و مراوه تپه بر عهده دارد و مرزبانی درجه یک محسوب می‌شود./ایرنا

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

افتتاح بلوار شهیده «مرجان نازقلیچی» در بندرترکمن

گفتگو با سردار آزمون: آرزوی بازی در رئال مادرید دارم

صدور 20 تذکر به نامزدهای گلستانی برای شرکت در انتخابات مجلس

ثواب بسیار خواندن این سوره در شب قدر

عکس (۱۸ +) : جنون مُد و خودنمایی به بریدن انگشت رسید

مجازات منتشرکنندگان اکاذیب در فضای مجازی/برخورد قانونی با نش

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram