Sayadan AmirAbad1تورکمن نیوز- اخبار حوادث: 3 صیاد گلستانی پس از 6 روز سرگردانی در دریا توسط MRCC بندر امیرآباد نجات یافتند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با اعلام این خبر گفت در پی تماس تلفنی با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی این بندر و اعلام مفقودی یک فروند قایق صیادی با سه سرنشین در محدوده آب‌های گلستان عملیات جستجو با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه آغاز شد که در مرحله اول جستجو موفق به یافتن آن‌ها نگردید.

مهندس خدمتگزار با اشاره به پیچیدگی عملیات جستجو افزود MRCCبندر ناگزیر به اعلام شرایط اضطرار به شناورهای حاضر در منطقه شد.

وی در ادامه گفت کشتی ایرانی VIANA که در حال تردد در فاصله 18 مایلی شمال غرب بندر بود قایق صیادی را مشاهده که پس از انتقال حادثه دیدگان به عرشه، موضوع را سریعابه این مرکز اعلام نمود.

مدیر بندر امیرآباد با اشاره به این که شناور ناجی – 1 بلافاصله به منطقه اعزام شد خاطرنشان کرد نجات یافتگان پس از انتقال به خشکی و انجام معاینات اولیه و رضایت بخش بودن حال عمومی ، به مرکز درمانی ارجاع داده شدند.

گفتنی است از ابتدای سال جاری تاکنون ، دو عملیات جستجو و نجات دریایی درمحدوده آب های  بندر امیرآباد رخ داده که  هر دو آن‌ها موفقیت‌آمیز بوده است./منبع: سایت بندر امیرآباد

Sayadan AmirAbad2

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

مراسم بزرگداشت روز خزر در گلستان

هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال؛ صدرنشین در ساری و مدعیان

۱۳ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با هفته وحدت در گلستان

نماینده مجلس: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در رسیدن به

ایجاد ۱۴ هزار شغل در استان گلستان

نتایج انتخابات نمایندگان ۳ حوزه انتخابیه گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram