Sareq Khodroتورکمن نیوز- اخبار حوادث: جانشين فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگيری سارق حرفه‌ای محتويات خودرو با ۱۰۴ فقره انواع سرقت در شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، سرهنگ علی ‌اكبر جاويدان اظهار کرد: در پی قوع سرقت‌های سريالی از لوازم داخل خودرو در شهر گرگان و با توجه به حساسيت موضوع و ايجاد جو روانی نامطلوب در بين شهروندان، موضوع با تشكيل تيمی ويژه در دستور كار ماموران پايگاه آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با تحقيقات گسترده ميدانی، اعزام گشت‌های محسوس و نامحسوس و بررسی دوربين‌های سطح شهر در زمان‌های مشخصی از شبانه‌روز، سارقی با هويت مشخص را كه از سابقه ‌داران در حوزه سرقت در شهرستان بود را شناسايی کردند و محل اختفاء و رفت و آمدهای وی را تحت كنترل قرار دادند.

جاويدان تصريح كرد: طی هماهنگی ‌های انجام شده با دستگاه قضائی، ماموران پس از اخذ تجهيزات متناسب با ماموريت در يک عمليات پليسی و ضربتی وارد مخفيگاه وی شدند و او را دستگير كردند.

او با بيان اين كه متهم ۳۲ ساله و دارای سوء سابقه و اعتياد به مواد مخدر است، خاطرنشان کرد: وی در تحقيقات اوليه منکر هرگونه سرقت شد كه پس از انجام تحقيقات تكميلی به روش‌های نوين پليسی و ارائه تصاوير به‌ دست آمده از دوربين‌های مدار بسته در محل وقوع بزه، در نهايت به ۱۰۴ فقره انواع سرقت اعتراف كرد.

جانشين فرماندهی انتظامی گلستان بیان کرد: متهم در اعترافات خود به ۷۵ فقره سرقت داخل خودرو، ۱۵ فقره سرقت از منزل، ۱۰ فقره سرقت اماكن خصوصی و چهار فقره سرقت از مغازه اعتراف كرد.

علی اکبر جاويدان گفت:‌ ماموران در بازرسی از منزل متهم موفق شدند تعدادی كيف مردانه و زنانه، مدارک سرقتی خودرو، عينک، گوشی موبايل، فلش مموری، ضبط خودرو، باطری، لب‌تاپ، ساعت مچی، انواع كليد درب منزل، سوئيچ خودرو، انواع ادكلن، سشوار برقی، دوربين عكاسی، ابزار و آچارآلات و لوازم سرقتی خودرو کشف كردند.

وی اظهار کرد: تعدادی از شاکیان تا به اين لحظه شناسايی و اقلام مسروقه به صاحبانش برگردانده شده است.

او در خصوص نحوه انجام سرقت توسط اين سارق گفت: سارق پس از شناسايی سوژه های خود، از تاريکی شب و خلوتی کوچه ها استفاده کرده و با كج كردن درب خودروها اقدام به سرقت محتويات داخلی آن می کرد.

سرهنگ جاويدان ضمن قدردانی از همكاری مردم با نيروی انتظامی در شناسايی و كشف جرم در خصوص پيشگيری از وقوع چنين سرقت‌هايی گفت: شهروندان اتومبيل خود را به لوازم ايمنی نظير دزدگير، سوئيچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال و ساير وسايل بازدارانده مجهز و از قراردادن اتومبيل در نقاط خلوت خودداری كنند.

جانشين فرماندهی انتظامی گلستان در پايان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعاليت های مجرمانه مراتب را در سريعترين زمان از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

پیش‌فروش نوزادان در شکم مادران

اعلام اولویت‌های جدید حج تمتع امسال در گلستان تا پایان اسفند

7 اشتباه نابخشودنی در سدسازی

مراسم استقبال از ضیافت الهی در آستان مقدس امامزاده یحیی بن ز

پیش از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب در فصل تابستان، ا

تیم ملی والیبال مربی مدیر می‌خواهد/ در بن بست بدی گرفتار شدی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram