Mikail tajer 01تورکمن نیوز- اخبار حوادث: میکائیل تاجر والیبالیست سرشناس گنبدی ها یکی از بهترین های لیگ برتر والیبال و اردو های تیم ملی در سالهای گذشته امسال کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمننیوز، میکائیل تاجر والیبالیست سرشناس گنبدی ها یکی از بهترین های لیگ برتر والیبال و اردوهای تیم ملی در سالهای گذشته امسال کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز می باشد.

در حالی که یاران میکائیل تاجر برای مسابقه با تیم جواهری گنبد در پایتخت والیبال به سر می برند خبر سرقت وسایل منزل این بازیکن سرشناس مورد تایید قرار گرفت.

متاسفانه سارق یا سارقان کلیه وسایل منزل میکائل تاجر را به همراه یک خودرو پارک شده در داخل حیاط خانه وی را دزدیده اند، این اتفاق زمانی رخ میدهد که همسر میکائیل تاجر از گنبد به تبریز می رود و منزل وی خالی می ماند.

جالب اینکه اشخاص دزد مواد غذایی داخل یخچال را نیز مصرف کرده اند و به نظر با خیالی راحت وارد منزل شده و بدون عجله سرقت را انجام داده اند.

به گفته برادر میکائل تاجر ، کلیه لوازم منزل بطور کامل دزدیده شده و خودرو پارک شده در حیاط منزل پژو ۲۰۶ بوده است.

یاران میکائیل تاجر با تیم شهرداری تبریز روز چهارشنبه ۴ آذرماه در سالن المپیک مهمان تیم جواهری گنبد می باشند./ گنبد اسپورت

 

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

سفارت انگلیس در ایران بازگشایی خواهد شد؟

مراسم جشن میلاد امام حسین(ع) و روز معلم در پایتخت پاکستان بر

ملی‌پوش والیبال ایران حریفان سختی در المپیک داریم

سخنرانی و بیانات رئیس‌جمهور در مراسم تنفیذ

همایش شعر و موسیقی «شیون فومنی» در رشت برگزار شد/حضور فعالین

بحران کم آبی گلستان و اشتیاق بالای کشاورزان برای کشت شالی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram