×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

Nosrat Barzegar 1تورکمن نیوز- اخبار انتخابات کلاله: فرماندار كلاله اعلام كرد: تمهيدات لازم براي برگزاري مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين شهرستان فراهم شده و مردم با حضور گسترده خود شعب اخذ آرا، بارديگر حماسه آفريني مي‌كنند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، نصرت برزگر افزود: حق انتخاب شدن و انتخاب كردن از ثمرات نظام اسلامي است و هر ايراني با رعايت شرايط و مر قانون از اين حق برخوردار است.
وي با بيان اينكه دراين شهرستان قوميت‌هاي مختلف اعم از شيعه و سني دركمال تفاهم، اتحاد و همدلي، زندگي مسالمت آميزي دارند، افزود: در امر انتخابات پرداختن به موضوع شيعه وسني، قوميت گرايي و ايجادتفرقه و تنش، خلاف قانون است و با عاملين اينگونه حركت ها در هر جايگاهي كه باشند، براساس قانون برخورد خواهد شد.
فرمانداركلاله افزود: در اين شهرستان اقوام مختلف نظير تركمن‌ها، سيستاني‌ها، بلوچ‌ها، خراساني‌ها و شاهرودي‌ها ساكن هستند كه با وحدت و همبستگي در كنارهم زندگي مي كنند و دراين مرحله از انتخابات نيز حضور فعال وگسترده در پاي صندوق هاي اخذ راي خواهند داشت.
وي افزود: عوامل اجرايي، نظارتي، انتظامي و نمايندگان فرماندار پيش از آغاز رسمي انتخابات در شعب اخذ راي مستقر شده و از ساعت 8 صبح فردا ( جمعه ) راي گيري را آغازخواهند كرد.
وي گفت: براي اخذ آراي مردم شهرستان كلاله 85 شعبه اختصاص يافته و در 44 شعبه ثابت و 41 شعبه سيار در دو شهر فراغي و كلاله و روستاهاي اين شهرستان، اخذ آراي مردم انجام مي شود.
فرماندار كلاله افزود: براي نخستين بار در كلاله يك شعبه سيار راي گيري ويژه عشاير كوچنده كه در مراتع وچراگاه هاي شمال و شمال شرقي اين شهرستان، قشلاق گذراني مي كنند، اختصاص يافته است.
انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه مينودشت، گاليكش، كلاله و مراوه تپه در شرق استان گلستان به مرحله دوم كشيده شده و مردم اين شهرستان ها فردا (جمعه دهم ارديبهشت) براي انتخاب نماينده خود در مجلس شوراي اسلامي در پاي صندوق هاي راي حاضر مي شوند.
شهرستان كلاله با افزون بر110 هزار نفر جمعيت درشرق استان گلستان واقع است و فاصله آن از گرگان مركز اين استان حدود 140 كيلومتر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

دلجویی وزیر کشور از خانواده فرماندار فقید بندرترکمن مرجان نا

مردم برنده اصلی انتخابات هستند

اسامی نهایی نامزدهای انتخابات شوراها فردا پنجشنبه منتشر می‌

تصادف در محور کلاله به گنبد 5 کشته برجای گذاشت

فرماندار ویژه گنبد: ارائه خدمات به مردم بالاخص مناطق محروم ش

نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه گنبد کاووس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram