×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

entekhabat gonbad 01تورکمن نیوز- اخبار انتخابات گنبدکاووس: معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از مشارکت 74 درصدی مردم این شهرستان درانتخابات هفت اسفند خبر داد و گفت: این میزان مشارکت دو درصد بیشتر از انتخابات مجلس نهم است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی تورکمن نیوز، مهندس محمد حمیدی در نشست خبری اظهار داشت: دراین حوزه انتخابیه درمجموع حدود 220 هزار نفر واجد شرایط شرکت درانتخابات بودند که 162 هزار و 246 نفر آنان با حضور در 183 شعبه اخذ رای، رای خود را به صندوق انداختند.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم گنبدکاووس درانتخابات روز گذشته (هفت اسفند)، افزود: از مجموع آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه، 158 هزار و 194 رای صحیح و چهار هزارو 52 رای باطله بود.
وی باقدردانی از نامزدهای حاضر درانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دراین حوزه انتخابیه به دلیل رعایت اصول اخلاقی و موازین قانونی درمدت تبلیغات و روز انتخابات و نیز ایجاد شور و نشاط انتخاباتی دربین مردم، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات سبب سرافرازی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی درصحنه بین الملل و ایجاد امید برای خدمتگزاران شد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس یادآور شد: حضور پرشور مردم رسالت مسئولان را در انجام خدمت بیشتر به مردم سنگین تر نمود زیرا مردم هر جا که لازم بوده است برای عزت و اقتدار نظام در صحنه حاضر شدند.
مهندس حمیدی همچنین از تلاش های خبرنگاران و رسانه های ارتباط جمعی در انعکاس اخبار حوزه انتخابات و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نیز تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات (هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای نظامی و انتظامی و پشتیبانی) قدردانی کرد.
شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و یک کرسی نمایندگی درمجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: فرمانداری گنبد

شبکه خبري تورکمن نيوز:
telegram.me/TurkmensNews
براي عضويت - کليک و جوين کنيد.

مطالب مرتبط:

آیفون را رها کنید، شرکت اپل آخرین مدل و پرفروش‌ترین خودروی خ

۲نفر در تصادف محور گنبد کاووس به آق قلا کشته شدند

اجرای ۴۵ پروژه زیرساختی در شهرک‌های صنعتی گلستان

اقامت بیش از ۲۱۱ هزار مسافر در استان گلستان

اردوی کشتی گیران نوجوان گلستان در بندرگز

حضور 4 تیم از گلستان در مسابقات فوتوالی کشور

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram