×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

Farmandar Hamidi05تورکمن نیوز - اخبار انتخابات گنبد کاووس: فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس و معاون استاندار گلستان گفت: در مجموع ۱۸۳ صندوق اخذ رای ثابت و سیار در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در گنبدکاووس برپا می‌شود که نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، از گنبدکاووس، محمد حمیدی در همایش دهیاران بخش مرکزی اظهار داشت: کل صندوق‌های اخذ آرای شهرستان 183 صندوق است که در بخش مرکزی 86 صندوق شامل 35 صندوق ثابت و 51 صندوق ثابت و سیار، در بخش اینچه‌برون مجموعا 22 صندوق شامل 7 صندوق ثابت 15 صندوق سیار و در شهر گنبد 75 صندوق شامل 71 صندوق ثابت و 4 صندوق سیار خواهد بود.

وی افزود: امسال به جای مساجد از مدارس در روستاها برای برگزاری انتخابات استفاده خواهد شد و این به علت وجود امکانات اینترنتی و خدمه اداری در مدارس است.

معاون استاندار گلستان با اشاره به اینکه در کل کشور 150 میلیارد تومان برای برنامه‌های انتخابات مصوب شده افزود: با توجه به هزینه‌های گزاف انتخابات، این بودجه ناچیز است و ما باید به هر شکل که امکان دارد در این راستا همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: به هر فرمانداری 20 ملیون تومان در استان گلستان واریز شده و با توجه به این که 75 صندوق رای در شهر گنبد وجود دارد و در هر صندوق 20 نفر برای برگزاری آن همکاری خواهند کرد که این میزان اعتبار بسیار ناچیز است و باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دیگر برای برگزاری انتخابات سالم استفاده کرد.

حمیدی گفت: در انتخابات سال جاری نسبت به انتخابات دوره‌ قبل 10 درصد افزایش صندوق که تعداد آن‌ها 18 صندوق خواهد بود.

فرماندار ویژه با اشاره به دهیاران افزود: دهیاران باید در کنار امور اجرایی و خدماتی خود بدون کم رنگ شدن این فعالیت‌ها بستر را برای ایجاد یک انتخابات آرام و مطمئن آماده کنند./تسنیم

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

افتتاح ۴ پروژه ورزشی گلستان در هفته دولت

خلع ید 4/5 میلیون متر مربع از اراضی ملی در گنبدکاووس

کشتارگاه صنعتی در آق‌قلا افتتاح شد

قائم پناه: ترکیه دنبال ائتلافی جداگانه در سوریه نیست

کمک مردم گنبدکاووس برای بازسازی عتبات عالیات

جرگلان؛ مهم‌ترین منطقه پرورش اسب در ایران+عکس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram