×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

Sheibak 19 Oاخبار انتخابات-تورکمن‌نیوز- معاون سیاسی اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس در جمع مددجویان کمیته امداد این شهرستان اظهار داشت: شهرستان گنبدکاووس با جمعیتی بالغ بر 380 هزار نفر است که برای انتخابات 274 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که از این تعداد 80 شعبه داخل شهر گنبد و دو شعبه در شهر اینچه برون و 192 شعبه در روستاها قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی فرمانداری گنبدکاووس، فرهاد شیبک افزود: سعی داریم در روستاهای پرجمعیت تعداد شعبه‌های اخذ رای را افزایش دهیم تا مردم به راحتی پای صندوق رای حاضر شوند.
وی تصریح کرد: انتخابات یک سازو کار مشخص دارد و هیچ فردی نمی‌تواند در نتایج انتخابات دست ببرد و اگر فردی اظهار می‌کند که انتخابات فرمایشی است یا دشمن است و می‌خواهد مردم را دلسرد کند و یا سهوا و از روی نادانی این مسائل را مطرح می‌کند.
شیبک تاکید کرد: انتخابات در ایران اسلامی فرمایشی نیست بلکه یک رقابت آزاد, سالم و قانونی است.
وی اظهار کرد: حضور تک تک شما در پای صندوق رای, در سرنوشت و آینده کشور تاثیر بسزایی دارد و هر چند در یک روز برگزار می‌شود ولی تاثیر فوق‌العاده عمیق در امنیت و بیمه شدن نظام دارد.
وی افزود: حضور شما در پای صندوق رای در انتخابات شوراهای شهر و روستا سبب توسعه و عمران شهر و روستا خواهد شد و به قول فرمایشات مقام معظم رهبری, چه در مورد ریاست جمهوری و چه شوراهای شهر و روستا فردی را انتخاب کنید ک در گفتار و شعارشان حامی مستضعفان باشد.
شیبک اظهار داشت: حادثه معدن آزادشهر حادثه بسیار سنگین و غمباری بود که سبب شد تعداد زیادی از کارگران زحمتکش جان خود را از دست بدهند که همین جا تسلیت عرض نموده و از خداوند برای خانواده‌ی این عزیزان صبر آرزو میکنیم.

مطالب مرتبط:

قیمت مواد غذایی در جهان

سهم بانک‌های خصوصی در تولید و اشتغال افزایش یابد

اتفاق ناگوار در صبح

حمایت از تولیدات دانش‎بنیان و دانشگاهی برای ایجاد فرصت‌شغلی

عزت الله پورقاز در راه استقلال

راه‌اندازی انجمن حامیان میراث فرهنگی در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram