×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

jalase engolestanاخبار انتخابات-تورکمن‌نیوز -  در پانزدهمین جلسه ستاد انتخابات گلستان از دستگاه اخذ رأی الکترونیک رونمایی شد و رئیس ستاد انتخابات استان به صورت آزمایشی و نمادین از این دستگاه استفاده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل از استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی طی سخنانی در جلسه رو نمایی از صندوق الکترونیک گفت: انتخابات الکترونیک در حوزه شوراهای اسلامی و در چهار شهر گرگان، گنبد کاووس، علی آباد کتول و بندرترکمن برگزار خواهد شد و امیدواریم به زودی و در آینده ،تمامی فرایند های انتخابات در سراسر کشور به صورت کاملا الکترونیک برگزار شود.

وی اضافه کرد: مانور برگزاری انتخابات از ۹ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور در استان گلستان آغاز شده و محک بسیار خوبی برای عوامل برگزاری و اجرای انتخابات بویژه در حوزه IT است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: هزار و ۶۶۰ شعبه اخذ رأی جهت انتخابات ریاست جمهوری و هزار و ۶۱۵ شعبه، جهت اخذ رأی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است.

طهماسبی اضافه کرد: علت تعداد کمتر شعبات اخذ رأی در حوزه انتخابات شوراها این است که در برخی از روستاهای ما به علت به حد نصاب نرسیدن جمعیت انتخابات شوراها برگزار نخواهد شد اما در همان روستاها انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت ضمن اینکه شعبات سیار نیز در حوزه انتخابات ریاست جمهوری بیشتر از شوراهاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش با گلایه از رفتارهای برخی نهاد ها و ارگان ها در ایام منتهی به انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی در فضای باز سیاسی بوجود آمده در دولت یازدهم، با نزدیک شدن به زمان اخذ رأی بداخلاقی و بی اخلاقی سیاسی را به اوج رسانیده و هیچ برخوردی نیز از سوی قانون با آنها صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: در همین مرکز استان برنامه ای با استفاده از بودجه و امکانات دولتی برگزار می شود و سخنران همان برنامه بر علیه رئیس جمهور و دولت‌مردان موضع گیری و حتی توهین می کند که این اصلاً برازنده مدعیان انقلابی گری و دینداری نیست.

طهماسبی تصریح کرد: اینکه با زیر پا گذاشتن اخلاق بخواهیم صرف از میدان خارج کردن رقیب تمامی ارزش ها را زیر پا بگذاریم، مغایر رهنمود ها، بایدها و نبایدهای انتخاباتی از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان خاطرنشان کرد: این انتخابات هم به مانند دوره های قبل تمام می شود و می رود اما آن چیزی که در ذهن مردم به یادگار می ماند اخلاق، ادب و صداقت است./مهر

مطالب مرتبط:

افتتاح سومین کانون بسیج رسانه استان گلستان در گنبدکاووس+تصا

برگزاری نخستین مسابقه ساخت بازی‌های رایانه‌ای در استان گلست

ثبت‌نام 121 نامزد انتخابات پنجمین دوره شورا در شهرستان گنبد

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت بازگشت آزادگان به کشور

فرماندار گمیشان: 51 طرح عمرانی در شهرستان همزمان با هفته دول

زلزله شهرستان انبارالوم گلستان را لرزاند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram