×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

Entekhabat 29 31 Fاخبار انتخابات-تورکمن‌نیوز-  رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای ‌گلستان گفت: تبلیغات و فعالیت زودهنگام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان ‌رصد می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  نورمحمد تربیتی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره فرایندهای برگزاری انتخابات شوراها در استان اظهار داشت: نتیجه بررسی صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات شوارها در هیئت‌های نظارت یکم اردیبهشت اعلام می‌شود.

وی اظهار کرد: فرآیند انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر وروستا  60 روز است و از 25 اسفند با انتخاب هیئت اجرائی در استان و شهرستان‌ها آغاز شده و تا 29 اردیبهشت و پس از آن به مدت 15 روز برای تائید صحت و سلامت انتخابات ادامه دارد.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان گلستان تاکید کرد: بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های نظارت بخش‌ها و شهرها در حال بررسی است و در اول اردیبهشت به فرمانداری‌ها و هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود تا به داوطلبان اطلاع‌رسانی شود.

وی تصریح کرد: پس از این افرادی که ردصلاحیت شده‌اند به مدت 4روز فرصت دارند اعتراض خود نسبت به رد خود را به شورای نظارت استان و شهرستان‌ها اعلام کنند تا پس از بررسی در مهلتی به آنها ابلاغ شود.

تربتی‌نژاد اظهار کرد: هیئت نظارت عالی استان بر فرآیند مختلف انتخابات شوراها نظارت می‌کند و هرگونه تبلیغات و فعالیت زودهنگام را رصد می‌کند تا شرایط انتخابات در صحت و سلامت برگزار شود.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان گلستان گفت: داوطلبان و طرفداران آنها بر قانون پایبند باشند و سعی کنند همه فرآیند انتخابات را براساس قانون انجام دهند تا مشکلات قانونی مشمول آنها نشود.

وی اظهار کرد: هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیش از 14 شهرستان و 27 بخش استان گلستان تشکیل شده است.

تربتی‌نژاد گفت: وظیفه ما نظارت بر قانون است و در این مورد هیچ‌گونه کوتاهی نخواهیم کرد و مر قانون مدنظر ما قرار دارد و به جز دستورات قانونی چیز دیگری در این شورا انجام نخواهد شد.

منبع: تسنیم

مطالب مرتبط:

2 فوتبالیست دختر گلستانی از کرمان و لرستان به تیم ملی جوانان

برگزاری دوره آموزشی گویندگی خبر در مرکز صدا و سیمای گلستان

واکنش قطر به دست دادن ظریف و الجبیر در ترکیه

تحویل یک قطعه پلیکان مصدوم به محیط زیست استان گلستان

نظارت بر توزیع دارو و پیگیری تخلف برخی شرکتهای فروش دارو

گلشیفته فراهانی در ورود به کشور بازداشت شد!/توضیح ناجا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram