×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

Tahmasbi 26 Fاخبار انتخابات-تورکمن‌نیوز- رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از تایید صلاحیت 95 درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در هیات‌های اجرایی انتخابات استان گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  علی‌اصغر طهماسبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دارای 19 فرآیند است که تاکنون 10 فرآیند آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه 8484 نفر نامزد شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان شده‌اند، گفت: بر اساس اعلام هیات‌های اجرایی 1426 نامزد برای شوراهای اسلامی شهر و 6645 نامزد برای شوراهای اسلامی روستا و مجموعا 8064 نفر تایید صلاحیت شده‌اند که البته روند بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات‌های نظارت و هیات‌های عالی نظارت ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان یادآور شد: دهمین فرآیند پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مبنی بر اعلام نظر هیات نظارت شهرستان درخصوص صلاحیت آن دسته از داوطلبانی که در هیأت اجرایی تأیید صلاحیت شده‌اند، از 25 فروردین آغاز شده و تا 31 فروردین ادامه خواهد داشت.

طهماسبی خاطرنشان کرد: 95 درصد داوطلبان از سوی هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شده اند و 1.1 درصد داوطلبان تاکنون از کاندیداتوری انصراف داده‌اند.

وی، گلستان را استانی با گرایشات مختلف قومی، مذهبی و سیاسی عنوان کرد و گفت: از تمامی رسانه‌ها، شبکه‌های مجازی، احزاب، علما، فرهیختگان، دانشگاهیان و مردم می‌خواهیم که تلاش کنند وحدت موجود در استان را تقویت نمایند و تلاش کنند اقداماتشان در انتخابات در راستای مشارکت حداکثری و امنیت ملی کشور باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان، وحدت موجود در گلستان را مورد توجه مقام معظم رهبری دانست و افزود: ایشان در دیداری که با ستاد برگزاری اجلاسیه 4000 شهید استان داشتند، فرمودند«وحدت موجود در گلستان نه در کشور که در جهان اسلام مثال‌زدنی است».

طهماسبی یادآور شد: در انتخابات پیش رو 30 هزار نفر شامل مامورین نیروی انتظامی، بازسان هیات‌های نظارت و اجرایی، کاربران، نمایندگان فرمانداری، استانداری به ایفاء نقش می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: جلساتی با شورای تامین، هیات‌های نظارت و اجرایی و فرمانداری‌ها برگزار شده تا تبلیغات نامزدها خللی در زندگی عادی مردم ایجاد نکند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم زمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد./ایسنا

مطالب مرتبط:

مراسم ۲۸۴-مین سالگرد بزرگداشت مخدومقلی فراغی در بجنورد برگزا

جشن بزرگ فجر (بهمن بایرامی) در شهرستان آق‌قلا برگزار شد/گزار

جشنواره کشوری روش‌های برتر تدریس در گنبدکاووس برگزار می‌شود

عابر بانک مردمی در روستای «بک پولاد» جرگلان افتتاح شد+تصویر

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در صدور مجوزها بیشتر دقت

گرامیداشت حضور اصحاب فرهنگ و هنر در انتخابات توسط وزیر ارشاد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram