×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

Setad Entekhabat 10 Fاخبار انتخابات-تورکمن‌نیوز: سخنگوی وزارت کشور گفت: برای شهردارانی که امکاناتی را به صورت غیر قانونی در اختیار نامزدها قرار دهند پرونده تخلفات اداری تشکیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  سیدسلمان سامانی با اشاره به ماده ۶۲ آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر گفت: مطابق این ماده، در اختیار گذاشتن و همچنین استفاده از وسایل و امکانات ادارات، شرکت‌های دولتی، شهرداری‌ها و شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به آنها و تمامی نهادهایی که به هر میزان از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، در فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها ممنوع بوده و مرتکبین آن تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد، هیات‌های بازرسی وزارت کشور عملکرد کلیه دستگاه‌ها و شهرداری‌ها را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه استفاده غیر قانونی از امکانات، مراتب را اعلام خواهند کرد.

سامانی با اشاره به این‌ که نتایج این بازرسی‌ها در رسیدگی به صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی شهر لحاظ می‌شود، افزود: برای شهردارانی که این امکانات را به صورت غیر قانونی در اختیار نامزدها قرار دهند نیز پرونده تخلفات اداری تشکیل خواهد شد.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها از صدور بخشنامه به تمامی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت کشور، مستقر در استانداری‌ها خبر داد و گفت: از استانداری‌ها خواسته‌ایم این گونه پرونده‌ها را خارج از نوبت رسیدگی و با رویکرد پیشگیرانه نسبت به مسئله برخورد نمایند.

سامانی افزود: در این خصوص وزارت کشور با دقت، رعایت حق‌الناس و عدم در اختیار گذاشتن امکانات دستگاه‌ها خصوصاً شهرداری‌ها را مد نظر دارد./ایسنا

مطالب مرتبط:

تاكيد مجدد مدیرعامل گاز گلستان به مدیران ادارات در راستای مد

ایران تنها کشوری که کمانچه را به یونسکو جهت ثبت جهانی ارسال

بهره‌برداری نخستین مدرسه هلال کشور در گلستان

۴۵ میلیارد نخ سیگار تولید شد/واردات به ۹.۳ میلیارد دلار رسید

ضرورت توجه به طرح‌های آبخیزداری برای مقابله با سیلاب‌های مخر

تحویل سه پرنده مصدوم به محیط زیست بندرترکمن

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram